Дія гри "STALKER: Зов Прип'яті" розгортається після дороги к центру закінчення подій гри "STALKER" та знищення Стрелков проекту "О-Свідомість".
Дізнавшись про відкриття дороги до центру Зони, уряд вирішує
провести великомасштабну військову операцію по взяття ЧАЕС під свій
контроль. Операція одержує кодову назву "Фарватер". Згідно з планом
цієї операції, перша група військових повинні направити для повітряної
розвідки території, щоб згодом скласти детальні плани розташування
аномальних полів. Потім за зазначеним безпечним проходам висунута
основні сили військових.
Незважаючи на ретельну підготовку, операція терпить фіаско. Більшість вертольотів з ударної групи розбивається.
З метою збору інформації про причини провалу операції, Служба безпеки України направляє свого агента до центру Зони.
Далі все залежить від гравця.
Основні нововведення гри
* Фотореалістічная Зона відчуження - відтворені за реальними
прототипам місто Прип'ять, ж-д станція Янов, завод "Юпітер", с. Копачі
та ін * Новий сюжет, ряд унікальних персонажів.
* Розширена система побічних квестів.
* Нові монстри химера і бюрер. Нове поведінка та можливості всіх монстрів.
* Нова система A-Life, створена на основі найбільш сподобалися гравцям елементів перших двох ігор серії.
* Викиди істотно впливають на світ Зони
* Додана функція сну в гру.
* Новий інтерфейс гравця.
* Можливість продовжити гру після її проходження в режимі freeplay.
Превью від StopGame.Ru
Ще одне превью про проект "STALKER: Зов Прип'яті" ви можете прочитати на сторінках порталу StopGame.Ru.
В "Зове Прип'яті" мені вдалося побачити кілька локацій, але
найбільше уваги отримав "Затон". Когда-то тут явно був справжній порт.
Величезний Пірс чорним велетнем стирчить із землі. Його вбито часом,
погодою та аномальної енергією тіло прикрашають шипи торчащие в усі
сторони арматури і все ще «живі» височезних крани. Всі навколо давно
заросло очеретом. Вітер треплет пухнасті верхівки, а проржавевшіе
железки підіграють жуткими скрипом.
Відкритий плейтест "STALKER: Зов Прип'яті"
Компанія GSC Game World пропонує всім бажаючим унікальну
можливість пограти і оцінити гру "STALKER: Зов Прип'яті", причому
задовго до її офіційного виходу!
"Ми раді оголосити про проведення першого відкритого плей-тесту
нашої нової гри в серії STALKER Дотримуючись принципу« прислухатися до
думки гравців », ми запрошуємо всіх до активної участі у створенні
улюбленої гри", - заявив керівник проекту "STALKER: Зов Прип'яті"
Руслан Діденко .